* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Satellite L755D-14L

Numer katalogowy: PSK36E-03N00HPL

  • Windows® 7 Home Premium (w wersji 64-bitowej, preinstalowany z funkcją odzyskiwania dysku twardego firmy Toshiba)
  • Czterordzeniowy procesor AMD A6-3420M APU
  • 15,6 cala (39,6 cm) , Wyświetlacz TFT Toshiba TruBrite® HD o wysokiej jasności i proporcjach 16:9 z podświetleniem LED
  • Dysk twardy 640 GB
  • Luksusowa perłowa biel ze wzorem Matrix, biała klawiatura
  • 6,144 (4,096 + 2,048) MB, DDR3 RAM (1 333 MHz)
  • Procesor czterordzeniowy AMD A6-3420M z podwójnym układem graficznym AMD Radeon™ HD 6540G2 (1 GB dedykowanej pamięci)
  • Maksymalny czas pracy : do 4 godz. 30 min* (Mobile Mark™ 2007).

    *czas pracy akumulatora został obliczony w warunkach testowych, w zależności od warunków pracy wartości mogą być inne.
  • Ciężar : Od 2,50 kg
  • Szer. x dł. x wys. : 380 x 250 x 27,7 (przód)/37,5 (tył) mm
Satellite L755D-14L
Parametry produktu Usługi Powrót do wyboru archiwum

Data Recovery Service

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami i netbookami firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czarnogóra, Czechy, Estonia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Niemcy, Polska, Portugalia, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy

Ograniczenia: Dostępna tylko w kraju, w którym została kupiona

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Obowiązuje w Europie; obejmuje dostarczenie odzyskanych danych na nowym dysku twardym

Na żądanie

Okres: Tylko do jednorazowego użytku

Zgodność: Zgodność z laptopami i netbookami firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można wykupić w dowolnym momencie, nawet po wygaśnięciu gwarancji

Kraje objęte usługą: Austria, Belgia, Czechy, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Słowacja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

Ograniczenia: Dostępna tylko w kraju, w którym została kupiona

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Obejmuje gwarancję zwrotu pieniędzy i jest dostępna zarówno dla produktów z gwarancją, jak i bez niej

Okres: Tylko do jednorazowego użytku

Zgodność: Zgodna z laptopami i tabletami firmy Toshiba

Okres zakupu: Service can be purchase within five (5) years after procurment of your Toshiba product and is valid for 90 days after purchase Usługę można wykupić w dowolnym momencie, nawet po wygaśnięciu gwarancji

Kraje objęte usługą: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania i Włochy Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Wielkiej Brytania i Włochy

Ograniczenia: Dostępna tylko w kraju, w którym została kupiona

Aktywacja: Usługę należy aktywować w ciągu 90 dni od otrzymania produktu Toshiba. Możesz to zrobić pod adresem: Kliknij i zarejestruj online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Toshiba original battery & labour or logistics covered

Przedłużenie gwarancji

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami i netbookami firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługa do nabycia przez cały okres gwarancji

Kraje objęte usługą: Wszystkie kraje, w których firma Toshiba ma autoryzowany serwis

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Obowiązuje na całym świecie

Okres: Ważna przez 4 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami i netbookami firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługa do nabycia przez cały okres gwarancji

Kraje objęte usługą: Wszystkie kraje, w których firma Toshiba ma autoryzowany serwis

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Obowiązuje na całym świecie

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodna z laptopami i tabletami firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu roku od daty nabycia produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Wszystkie kraje w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w których firma Toshiba ma autoryzowane serwisy

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Obejmuje oryginalne części firmy Toshiba oraz pracę lub transport

Zarządzanie zasobami

Zakres: Usługa wiąże się z opłatami za obsługę i kosztami logistyki należnymi za każde zgłoszone urządzenie.

Minimalna liczba: 20 urządzeń

Przyjmowane urządzenia: W ramach usługi zostanie przyjęte każde urządzenie powiązane z technologią IT (laptopy, tablety, komputery PC, serwery, pamięć masowa, urządzenia sieciowe, smartfony, telefony VoIP) dowolnej marki, z wyjątkiem produktów niemarkowych lub samodzielnie skonstruowanych.

Czyszczenie danych: Wszelkie dane znajdujące się na urządzeniach zostaną usunięte zgodnie z nowymi normami NIST 800-88.R1 oraz 5220-22-M amerykańskiego Departamentu Obrony, gwarantującymi brak możliwości przywrócenia danych. Po pomyślnym usunięciu danych otrzymasz certyfikat potwierdzający ich całkowite wyczyszczenie.

Dostępność: Usługa odzyskiwania zasobów jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Uzyskaj usługę: W celu skorzystania z tej usługi kliknij tutaj

Zakres: Usługa wiąże się z opłatami za obsługę i kosztami logistyki należnymi za każde zgłoszone urządzenie.

Minimalna liczba: 50 urządzeń

Przyjmowane urządzenia: W ramach usługi zostanie przyjęte każde urządzenie powiązane z technologią IT (laptopy, tablety, komputery PC, serwery, pamięć masowa, urządzenia sieciowe, smartfony, telefony VoIP) dowolnej marki, z wyjątkiem produktów niemarkowych lub samodzielnie skonstruowanych.

Czyszczenie danych: Wszelkie dane znajdujące się na urządzeniach zostaną usunięte zgodnie z nowymi normami NIST 800-88.R1 oraz 5220-22-M amerykańskiego Departamentu Obrony, gwarantującymi brak możliwości przywrócenia danych. Po pomyślnym usunięciu danych otrzymasz certyfikat potwierdzający ich całkowite wyczyszczenie.

Dostępność: Usługa odzyskiwania zasobów jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Uzyskaj usługę: W celu skorzystania z tej usługi kliknij tutaj

Specyfikacje wszystkich produktów są uzależnione od modelu i regionu. Aby wyświetlić pełną listę produktów oraz informacje prawne i zastrzeżenia dotyczące określonych modeli (np. informacje o klawiaturze odpornej na zalanie, czasie pracy akumulatora, znakach towarowych itd.), kliknij tutaj.