* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Satellite L755D-14L

Numer katalogowy: PSK36E-03N00HPL

Satellite L755D-14L
  • Windows® 7 Home Premium (w wersji 64-bitowej, preinstalowany z funkcją odzyskiwania dysku twardego firmy Toshiba)
  • Czterordzeniowy procesor AMD A6-3420M APU
  • 15,6 cala (39,6 cm) , Wyświetlacz TFT Toshiba TruBrite® HD o wysokiej jasności i proporcjach 16:9 z podświetleniem LED
  • Dysk twardy 640 GB
  • Luksusowa perłowa biel ze wzorem Matrix, biała klawiatura
  • 6,144 (4,096 + 2,048) MB, DDR3 RAM (1 333 MHz)
  • Procesor czterordzeniowy AMD A6-3420M z podwójnym układem graficznym AMD Radeon™ HD 6540G2 (1 GB dedykowanej pamięci)
  • Maksymalny czas pracy : do 4 godz. 30 min* (Mobile Mark™ 2007).

    *czas pracy akumulatora został obliczony w warunkach testowych, w zależności od warunków pracy wartości mogą być inne.
  • Ciężar : Od 2,50 kg
  • Szer. x dł. x wys. : 380 x 250 x 27,7 (przód)/37,5 (tył) mm
Satellite L755D-14L
Parametry produktu Usługi Powrót do wyboru archiwum

Konfiguracja

Niestety, dla tego produktu nie są dostępne żadne specyfikacje.

Niestety, dla tego produktu nie są dostępne żadne specyfikacje.

Niestety, dla tego produktu nie są dostępne żadne specyfikacje.

Odsprzedaż i recykling

Zakres: Usługa wiąże się z opłatami za obsługę i kosztami logistyki należnymi za każde zgłoszone urządzenie.

Opis usługi: Wybór Usługi odzyskiwania zasobów oznacza wybór bezpiecznej i ekologicznej metody utylizacji starych produktów. Zapewniamy dokładne usunięcie danych, a jeśli urządzenie nadaje się do odsprzedania — również stosowny zwrot pieniędzy.

Funkcje:

  • •  Odsprzedaż lub recykling zasobów
  • •  Opłaty za obsługę i koszty logistyczne naliczane za każdy zasób
  • •  Czyszczenie danych zgodnie z nowymi normami NIST 800-88.R1 i Department of Defense 5220-22-M
  •    (w tym certyfikat)

Minimalna liczba: 20 urządzeń

Przyjmowane urządzenia: W ramach usługi zostanie przyjęte każde urządzenie powiązane z technologią IT (laptopy, tablety, komputery PC, serwery, pamięć masowa, urządzenia sieciowe, smartfony, telefony VoIP) dowolnej marki, z wyjątkiem produktów niemarkowych lub samodzielnie skonstruowanych.

Zakres: Usługa wiąże się z opłatami za obsługę i kosztami logistyki należnymi za każde zgłoszone urządzenie.

Opis usługi: Wybór Usługi odzyskiwania zasobów oznacza wybór bezpiecznej i ekologicznej metody utylizacji starych produktów. Zapewniamy dokładne usunięcie danych, a jeśli urządzenie nadaje się do odsprzedania — również stosowny zwrot pieniędzy.

Funkcje:

  • •  Odsprzedaż lub recykling zasobów
  • •  Opłaty za obsługę i koszty logistyczne naliczane za każdy zasób
  • •  Czyszczenie danych zgodnie z nowymi normami NIST 800-88.R1 i Department of Defense 5220-22-M
  •    (w tym certyfikat)

Minimalna liczba: 50 urządzeń

Przyjmowane urządzenia: W ramach usługi zostanie przyjęte każde urządzenie powiązane z technologią IT (laptopy, tablety, komputery PC, serwery, pamięć masowa, urządzenia sieciowe, smartfony, telefony VoIP) dowolnej marki, z wyjątkiem produktów niemarkowych lub samodzielnie skonstruowanych.

Usługi pomocy technicznej

Czas trwania: Ważna przez rok od daty zakupu licencji

Opis usługi: Dzięki Portalowi pomocy technicznej dla biznesu Toshiba można błyskawicznie i bez trudu skontrolować wszystkie swoje zasoby marki Toshiba. Ta dostosowana do potrzeb użytkownika platforma zapewnia szczegółowy obraz wszystkich zarejestrowanych zasobów. Umożliwia też pobieranie sterowników w celu uzyskania optymalnej wydajności, a także rejestrowanie zgłoszeń serwisowych i sprawdzanie ich statusów online.

Funkcje:

  • •  Dostęp do Portalu pomocy technicznej dla biznesu Toshiba
  • •  Kompleksowe zarządzanie zasobami
  • •  Specjalnie dostosowane pakiety sterowników do pobrania
  • •  Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych
  • •  Zamawianie części nadających się do wymiany przez klienta
  • •  Dokumenty ze specjalistyczną wiedzą techniczną

Okres zakupu: Można kupić w dowolnym czasie

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od daty zakupu licencji

Opis usługi: Dzięki Portalowi pomocy technicznej dla biznesu Toshiba można błyskawicznie i bez trudu skontrolować wszystkie swoje zasoby marki Toshiba. Ta dostosowana do potrzeb użytkownika platforma zapewnia szczegółowy obraz wszystkich zarejestrowanych zasobów. Umożliwia też pobieranie sterowników w celu uzyskania optymalnej wydajności, a także rejestrowanie zgłoszeń serwisowych i sprawdzanie ich statusów online.

Funkcje:

  • •  Dostęp do Portalu pomocy technicznej dla biznesu Toshiba
  • •  Kompleksowe zarządzanie zasobami
  • •  Specjalnie dostosowane pakiety sterowników do pobrania
  • •  Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych
  • •  Zamawianie części nadających się do wymiany przez klienta
  • •  Dokumenty ze specjalistyczną wiedzą techniczną

Okres zakupu: Można kupić w dowolnym czasie

Specyfikacje wszystkich produktów są uzależnione od modelu i regionu. Aby wyświetlić pełną listę produktów oraz informacje prawne i zastrzeżenia dotyczące określonych modeli (np. informacje o klawiaturze odpornej na zalanie, czasie pracy akumulatora, znakach towarowych itd.), kliknij tutaj.