Support icon

Centrum wsparcia technicznego Toshiba TV

Podręcznik rozwiązywania problemów

Podręcznik rozwiązywania problemów

Poniżej znajduje się lista często zadawanych pytań dotyczących naszych telewizorów.

Q: Czy mój telewizor pochodzi z kablem HDMI?

A: Nasze telewizory nie są dostarczane z kablem HDMI.

Q: Jak uzyskać dostęp do portalu internetowego na moim inteligentnym telewizorze Toshiba?

Przycisk Portalu internetowego jest przyciskiem głównym na pilocie telewizora Toshiba.

Q: Jakie zewnętrzne połączenie audio musi podłączyć telewizor do mojego systemu Surround Sound?

Cyfrowe wyjście audio jest albo przez wyjście Coax, Optical lub Audio Return Channel (ARC), które łączy się z odpowiednim wzmacniaczem audio.

Q: Czy mój telewizor można zamontować na ścianie?

Wszystkie nasze telewizory są kompatybilne z Walls VESA. Każdy telewizor będzie posiadał inny rodzaj śrub, który będzie zależał od rozmiaru ekranu.

Q: Czy mogę przesyłać strumieniowo zawartość z urządzenia mobilnego do telewizora Toshiba?

Bezprzewodowy wyświetlacz umożliwia strumieniowe przesyłanie treści bezpośrednio do telewizora Toshiba. (uwaga: urządzenia iOS nie są obsługiwane).

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Aby pomóc Ci dalej, pomożemy Ci znaleźć rozwiązanie dla Twojego urządzenia.
Podaj swój numer modelu, aby rozpocząć swoją prośbę.