* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Monitory dla
biznesu
Pobierz broszurę

Monitory informacyjno-reklamowe 16/7

Wytrzymałe, przykuwające uwagę monitory stworzone z myślą o działaniu przez cały dzień pracy.

Pokaż ofertę

Monitory informacyjno-reklamowe 24/7

Wyświetlacze Full HD i Ultra HD przystosowane do pracy przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

Pokaż ofertę

Ściany wideo

Zestawiając wyświetlacze w ściany wideo, można uzyskać obraz o dowolnej wielkości.

Pokaż ofertę

Monitory dla branży hotelowo-restauracyjnej

Niedrogie wyświetlacze HD i Full HD ze zintegrowanym oprogramowaniem opracowanym specjalnie z myślą o branży hotelowo-restauracyjnej.

Pokaż ofertę

Business Vision

Oprogramowanie do zarządzania cyfrowymi materiałami informacyjno-reklamowymi przeznaczone do działania autonomicznego, w sieci lub w środowisku chmury.

Pokaż ofertę

Portal usług firmy Toshiba

Chcesz uniknąć niespodziewanych kosztów?
Oferujemy przedłużenie gwarancji na całym świecie.

Dowiedz się więcej

Nie wiesz dokładnie, czego szukasz? Skorzystaj z przewodnika porównawczego

Rozwiń ▼ Zamknij ▲
Przewodnik porównawczy J15

Pokaż ofertę

H15

Pokaż ofertę

TD-E1

Pokaż ofertę

TD-E2

Pokaż ofertę

TD-Z2

Pokaż ofertę

TD-X2

Pokaż ofertę

TD-U2

Pokaż ofertę

  24" (61 cm)            
  32" (80 cm)          
Wielkość ekranu 40" (102 cm)          
  42" (107 cm)            
  43" (109 cm)            
  46" (117 cm)            
  47" (119 cm)            
  48" (121 cm)            
  50" (127 cm)          
  55" (140 cm)        
  65" (165 cm)          
  85" (216 cm)            
Rozdzielczość WXGA            
  FHD    
  UHD            
Użytkowanie 16 godz.      
  24 godz.        
  Orientacja pionowa
Ściana wideo              
Najważniejsze funkcje Tryb hotelowy          
  Konfiguracja kafelkowa        
  Odtwarzacz multimedialny    
  Harmonogram        
  Zgodność z OPS        
  RS232 Przez adapter/td> Przez adapter
  Kontrola LAN      

Jak działa oprogramowanie
Business Vision firmy Toshiba

Oprogramowanie Toshiba Business Vision do zarządzania materiałami informacyjno-reklamowymi pozwala na łączenie i kontrolowanie przekazów pokazywanych na wielu monitorach w różnych miejscach, co umożliwia prezentowanie klientom spójnego wizerunku marki — niezależnie od lokalizacji. Wybierz wersję standardową lub zaawansowaną, odpowiednio do wielkości firmy i wymagań w zakresie wyświetlania treści informacyjno-reklamowych.

Dowiedz się więcej

Na miarę potrzeb

  • Handel detaliczny oraz hotele i restauracje
    • Handel detaliczny oraz hotele i restauracje

      Tam, gdzie przykuwające uwagę multimedia najbardziej się liczą — m.in. w centrach handlowych i hotelach oraz na stadionach — rozwiązania informacyjno-reklamowe firmy Toshiba ułatwiają angażowanie klientów i oferują nowe sposoby na interakcję.

  • Przedsiębiorstwa i sektor publiczny
    • Przedsiębiorstwa i sektor publiczny

      Prezentuj spójny, profesjonalny wizerunek we wszystkich lokalizacjach firmy i na wielu urządzeniach. Możesz to osiągnąć dzięki monitorom informacyjno-reklamowym i oprogramowaniu Business Vision firmy Toshiba, które stworzono z myślą o sprawnej komunikacji, niezależnie od tego, jak rozległa jest firma.

  • Małe i średnie firmy
    • Małe i średnie firmy

      Przy użyciu monitorów informacyjno-reklamowych Toshiba i oprogramowania Business Vision można budować wizerunek małej lub średniej firmy zgodnie z korporacyjnymi standardami oraz zarządzać komunikacją cyfrową w różnych miejscach i na różnych urządzeniach.

  • Edukacja
    • Edukacja

      Zadbaj o dobry przekaz informacji przy użyciu serii profesjonalnych monitorów firmy Toshiba. Wiele portów połączeniowych, żywy obraz i czysty dźwięk pomaga przykuć uwagę słuchaczy, pracowników i gości zarówno w sali zajęciowej, jak i poza nią.

Dlaczego firma Toshiba?

  • Monitor do wszelkich zastosowań
    • Monitor do wszelkich zastosowań

      Sprawuj kontrolę nad swoimi przekazami dzięki skalowalnym rozwiązaniom do wyświetlania treści informacyjno-reklamowych i oprogramowaniu Business Vision firmy Toshiba — zyskaj elastyczność komunikacji, która sprawdzi się w każdym środowisku firmowym.

  • Pewność działania
    • Pewność działania

      Miej pewność, że zyskujesz znakomitą jakość, z której słynie firma Toshiba, wraz z trzyletnią ograniczoną gwarancją na wszystkie produkty z naszej oferty monitorów informacyjno-reklamowych.

  • Ścisła czołówka w dziedzinie innowacji
    • Ścisła czołówka w dziedzinie innowacji

      Od ponad 137 lat firma Toshiba produkuje najlepsze rozwiązania w branży technologii, łącząc wyjątkową jakość z maksymalnym komfortem użytkowania.

  • Odpowiedzialność ekologiczna
    • Odpowiedzialność ekologiczna

      Nieustannie dokładamy starań, aby jeszcze bardziej zwiększać ekologiczność naszych produktów na każdym etapie ich cyklu życia — od produkcji i dystrybucji po recykling.

Przykłady zastosowań

  • Port lotniczy Belgradzie ►
    • Port lotniczy Belgradzie

      zainstalowany Lotnisko Belgrad Toshiba wyświetla poprawić jakość pasażerów i umożliwić elastyczność z opcjami wyświetlania i funkcjonalności.

      Dowiedz się więcej
  • Port lotniczy Haneda ►
    • Port lotniczy Haneda

      Dowiedz się, jak współpraca firm ANA i Toshiba zaowocowała jeszcze lepszą ofertą portu lotniczego Haneda dzięki nowym tablicom informacyjnym dla pasażerów.

      Dowiedz się więcej
  • Restauracje AmRest/KFC ►
    • Restauracje AmRest/KFC 2016

      Firma AmRest chciała wprowadzić w swoich punktach KFC rozwiązania silniej angażujące klientów, w związku z czym postanowiła zrezygnować z menu drukowanych na rzecz nowocześniejszych, przyciągających uwagę monitorów cyfrowych. Choć angażujący klientów charakter rozwiązania był bardzo ważny, równie istotna była łatwość zarządzania nim przez pracowników szeregu obiektów na terenie Europy.

      Dowiedz się więcej
  • Rugby World Cup ►
    • Puchar Świata w Rugby 2015 a firma Toshiba

      Puchar Świata w Rugby 2015 to największy turniej w tej dyscyplinie w całej swojej 28-letniej historii. Jako wydarzenie sportowe Puchar Świata w Rugby stale się rozwija od samego początku, tj. od pierwszych mistrzostw rozegranych w Australii i Nowej Zelandii w 1987 roku. Kluczem do sukcesu imprezy co cztery lata jest wykorzystywana do jej organizacji technologia.

      Dowiedz się więcej
  • London Boat Show ►
    • Wprowadzenie London Boat Show 2015 w cyfrową erę

      Organizując jedne z największych na świecie targów żeglarskich, zarząd 61. targów London Boat Show musiał stworzyć dla gości immersyjne środowisko wizualne. Organizatorzy imprezy zwrócili się do firmy Toshiba o dostarczenie interaktywnych rozwiązań audio-wideo oraz cyfrowych wyświetlaczy informacyjno-reklamowych.

      Dowiedz się więcej