* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa naprawy na miejscu

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy — bez względu na to, gdzie akurat przebywasz? Jesteśmy tuż za rogiem.

Za parę dni masz ważne spotkanie, a coś jest nie tak z Twoim produktem marki Toshiba? Dzięki oferowanej przez firmę Toshiba usłudze naprawy na miejscu nie musisz się obawiać. W zależności od wybranej oferty naprawy na miejscu i skali usterki produktu Centrum pomocy technicznej Toshiba wyśle część zamienną do samodzielnej wymiany (jeśli naprawa jest prosta) lub oddeleguje certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem następnego dnia roboczego, dzięki czemu błyskawicznie wrócisz do pracy.

Dlaczego warto wykupić Usługę naprawy na miejscu firmy Toshiba?

  • Możesz oszczędzić czas i ograniczyć nakład pracy w firmie, ponieważ certyfikowani technicy firmy Toshiba osobiście udzielą Ci na miejscu pomocy w zakresie sprzętu.
  • Oryginalne części zamienne marki Toshiba oraz naprawy na miejscu są w pełni objęte gwarancją, więc nie grożą Ci niespodziewane koszty napraw.
  • Certyfikowany technik firmy Toshiba odwiedzi Cię przed upływem następnego dnia roboczego, aby usunąć problem, dzięki czemu unikniesz przestojów w działalności firmy.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami Toshiba Satellite Pro, Tecra i Portégé

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Usługa jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, RPA, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Ograniczenia: Usługa będzie dostępna w promieniu 100 km od większych miast. Jeśli produkt będzie się znajdować poza tym promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym czasie.

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zapasową do samodzielnej wymiany.

Okres: Ważna przez 4 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami Toshiba Satellite Pro, Tecra i Portégé

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Usługa jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, RPA, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Ograniczenia: Usługa będzie dostępna w promieniu 100 km od większych miast. Jeśli produkt będzie się znajdować poza tym promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym czasie.

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zapasową do samodzielnej wymiany.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodna z modelami Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé oraz tabletami WT310

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Usługa jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, RPA, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Ograniczenia: Usługa będzie dostępna w promieniu 100 km od większych miast. Jeśli produkt będzie się znajdować poza tym promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym czasie.

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Okres: Ważna przez 4 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodna z modelami Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé oraz tabletami WT310

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Usługa jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, RPA, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Ograniczenia: Usługa będzie dostępna w promieniu 100 km od większych miast. Jeśli produkt będzie się znajdować poza tym promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym czasie.

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Zgodność: Zgodność z laptopami Toshiba Satellite Pro, Tecra i Portégé

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Kraje objęte usługą: Usługa jest dostępna w następujących krajach: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Izrael, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Monako, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, RPA, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania i Włochy.

Ograniczenia: Usługa będzie dostępna w promieniu 100 km od większych miast. Jeśli produkt będzie się znajdować poza tym promieniem 100 km, usługa zostanie zrealizowana w możliwie najkrótszym czasie.

Aktywacja: Usługa powinna zostać aktywowana w ciągu 30 dni od daty nabycia. Aby aktywować usługę, kliknij tutaj i zarejestruj się online

Dostępność: Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 czasu lokalnego, z wyłączeniem dni wolnych od pracy

Uzyskaj usługę: Kliknij tutaj, aby wybrać kraj i zadzwonić do lokalnego centrum pomocy technicznej firmy Toshiba w celu skorzystania usługi

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części) wraz z zachowaniem wadliwego dysku oraz dostępem do portalu Toshiba Business Support Portal. W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Zarejestruj teraz Zarejestruj teraz
Znajdź serwis Znajdź serwis
Zamów no śnik odzyskiwania Dowiedz się więcej