* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa naprawy na miejscu

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy — bez względu na to, gdzie akurat przebywasz? Jesteśmy tuż za rogiem.

Za parę dni masz ważne spotkanie, a coś jest nie tak z Twoim produktem marki Toshiba? Dzięki oferowanej przez firmę Toshiba usłudze naprawy na miejscu nie musisz się obawiać. Wybierz okres obowiązywania Usługi — do 4 lat — i jeden z naszych poziomów pomocy technicznej na miejscu. Ponadto Usługę naprawy na miejscu można z łatwością uzupełnić o Usługę wymiany akumulatora lub urządzenia dokującego oraz Usługę zachowania dysku twardego. W zależności od wybranej oferty naprawy na miejscu i skali usterki produktu Centrum pomocy technicznej Toshiba wyśle część zamienną do samodzielnej wymiany (jeśli naprawa jest prosta) lub oddeleguje certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem następnego dnia roboczego, dzięki czemu błyskawicznie wrócisz do pracy.

Dlaczego warto wykupić Usługę naprawy na miejscu firmy Toshiba?

  • Możesz oszczędzić czas i ograniczyć nakład pracy w firmie, ponieważ certyfikowani technicy firmy Toshiba osobiście udzielą Ci na miejscu pomocy w zakresie sprzętu.
  • Oryginalne części zamienne marki Toshiba oraz naprawy na miejscu są w pełni objęte gwarancją, więc nie grożą Ci niespodziewane koszty napraw.
  • Certyfikowany technik firmy Toshiba odwiedzi Cię przed upływem następnego dnia roboczego, aby usunąć problem, dzięki czemu unikniesz przestojów w działalności firmy.

Usługa naprawy na miejscu

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: W ramach Usługi naprawy na miejscu Silver z czasem reakcji w następnym dniu roboczym w przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zamienną przed końcem następnego dnia roboczego (graniczna godzina przyjmowania zgłoszeń serwisowych: 15:00) w celu dokonania wymiany we własnym zakresie. Jeśli wymiana we własnym zakresie nie będzie możliwa, firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do klienta przed końcem następnego dnia roboczego.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym
  • •  Części nadające się do wymiany przez klienta w celu dokonania samodzielnej naprawy
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba (jeśli samodzielna naprawa nie jest możliwa)
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: W ramach Usługi naprawy na miejscu Gold z czasem reakcji w następnym dniu roboczym firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do siedziby klienta przed końcem następnego dnia roboczego (graniczna godzina przyjmowania zgłoszeń serwisowych: 15:00). Jeśli daną część da się łatwo wymienić we własnym zakresie, można wybrać opcję wysyłki części zamiennej w następnym dniu roboczym w celu dokonania samodzielnej wymiany.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: Usługa pomocy technicznej Platinum firmy Toshiba obejmuje wyjątkowy kompleks usług ukierunkowanych na jak najszybsze i najskuteczniejsze uporanie się z zakłóceniami pracy. Jeśli urządzenie będzie wymagać naprawy, nastąpi natychmiastowa reakcja mająca na celu rozwiązanie problemu, a w razie potrzeby firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem następnego dnia roboczego. Usługa ta obejmuje również Usługę zachowania dysku twardego, przydzielonego opiekuna klienta oraz spersonalizowany Portal pomocy technicznej, który umożliwia monitorowanie mobilnych zasobów.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba
  • •  Usługa zachowania dysku twardego
  • •  Licencja na Portal pomocy technicznej dla biznesu
  • •  Centrum obsługi VIP
  • •  Serwisowy opiekun klienta
  • •  Miesięczne raporty z wydajności
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą