* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa naprawy na miejscu

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy — bez względu na to, gdzie akurat przebywasz? Jesteśmy tuż za rogiem.

Za parę dni masz ważne spotkanie, a coś jest nie tak z Twoim produktem marki Toshiba? Dzięki oferowanej przez firmę Toshiba usłudze naprawy na miejscu nie musisz się obawiać. Wybierz okres obowiązywania Usługi — do 4 lat — i jeden z naszych poziomów pomocy technicznej na miejscu. Ponadto Usługę naprawy na miejscu można z łatwością uzupełnić o Usługę wymiany akumulatora lub urządzenia dokującego oraz Usługę zachowania dysku twardego. W zależności od wybranej oferty naprawy na miejscu i skali usterki produktu Centrum pomocy technicznej Toshiba wyśle część zamienną do samodzielnej wymiany (jeśli naprawa jest prosta) lub oddeleguje certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem następnego dnia roboczego*, dzięki czemu błyskawicznie wrócisz do pracy.

Dlaczego warto wykupić Usługę naprawy na miejscu firmy Toshiba?

  • Możesz oszczędzić czas i ograniczyć nakład pracy w firmie, ponieważ certyfikowani technicy firmy Toshiba osobiście udzielą Ci na miejscu pomocy w zakresie sprzętu.
  • Oryginalne części zamienne marki Toshiba oraz naprawy na miejscu są w pełni objęte gwarancją, więc nie grożą Ci niespodziewane koszty napraw.
  • Certyfikowany technik firmy Toshiba odwiedzi Cię przed upływem następnego dnia roboczego*, aby usunąć problem, dzięki czemu unikniesz przestojów w działalności firmy.

* Reakcja w następnym dniu roboczym zależy od dostępności części i Umowy o poziomie usług (Service Level Agreement, SLA) w danym kraju (zobacz Warunki, część „Kraje objęte usługą”).

Usługa naprawy na miejscu

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: W ramach usługi naprawy na miejscu w następnym dniu roboczym Silver On-site Repair, Next Business Day Response Service w przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zamienną przed końcem następnego dnia roboczego (graniczna godzina przyjmowania zgłoszeń serwisowych: 15:00). Jeśli wymiana we własnym zakresie nie będzie możliwa, firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do klienta — w wielu krajach w następnym dniu roboczym.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym (w zależności od kraju)
  • •  Części nadające się do wymiany przez klienta w celu dokonania samodzielnej naprawy
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba (jeśli samodzielna naprawa nie jest możliwa)
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: W ramach usługi naprawy na miejscu w następnym dniu roboczym Gold On-site Repair, Next Business Day Response Service firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do siedziby klienta — w wielu krajach w następnym dniu roboczym (graniczna godzina przyjmowania zgłoszeń serwisowych: 15:00). Jeśli daną część da się łatwo wymienić we własnym zakresie, można wybrać opcję wysyłki części zamiennej w celu dokonania samodzielnej naprawy.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym (w zależności od kraju)
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: Usługa pomocy technicznej Toshiba Platinum Support Service obejmuje wyjątkowy kompleks usług ukierunkowanych na jak najszybsze i najskuteczniejsze uporanie się z zakłóceniami pracy. Jeśli urządzenie będzie wymagać naprawy, nastąpi natychmiastowa reakcja mająca na celu rozwiązanie problemu, a w razie potrzeby firma Toshiba wyśle certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji — w wielu krajach w następnym dniu roboczym. Usługa ta obejmuje również usługę zachowania dysku twardego Hard Drive Retention Service, przydzielonego opiekuna klienta oraz spersonalizowany Portal pomocy technicznej, który umożliwia monitorowanie mobilnych zasobów.

Funkcje:

  • •  Naprawa na miejscu
  • •  Reakcja w następnym dniu roboczym (w zależności od kraju)
  • •  Certyfikowany specjalista z firmy Toshiba
  • •  Usługa zachowania dysku twardego
  • •  Licencja na Portal pomocy technicznej dla biznesu
  • •  Centrum obsługi VIP
  • •  Serwisowy opiekun klienta
  • •  Miesięczne raporty z wydajności
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne części zamienne marki Toshiba i prace serwisowe

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą