* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa naprawy na miejscu

Potrzebujesz profesjonalnej pomocy — bez względu na to, gdzie akurat przebywasz? Jesteśmy tuż za rogiem.

Za parę dni masz ważne spotkanie, a coś jest nie tak z Twoim produktem marki Toshiba? Dzięki oferowanej przez firmę Toshiba usłudze naprawy na miejscu nie musisz się obawiać. W zależności od wybranej oferty naprawy na miejscu i skali usterki produktu Centrum pomocy technicznej Toshiba wyśle część zamienną do samodzielnej wymiany (jeśli naprawa jest prosta) lub oddeleguje certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji przed końcem następnego dnia roboczego, dzięki czemu błyskawicznie wrócisz do pracy.

Dlaczego warto wykupić Usługę naprawy na miejscu firmy Toshiba?

  • Możesz oszczędzić czas i ograniczyć nakład pracy w firmie, ponieważ certyfikowani technicy firmy Toshiba osobiście udzielą Ci na miejscu pomocy w zakresie sprzętu.
  • Oryginalne części zamienne marki Toshiba oraz naprawy na miejscu są w pełni objęte gwarancją, więc nie grożą Ci niespodziewane koszty napraw.
  • Certyfikowany technik firmy Toshiba odwiedzi Cię przed upływem następnego dnia roboczego, aby usunąć problem, dzięki czemu unikniesz przestojów w działalności firmy.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zapasową do samodzielnej wymiany.

Dodatkowe informacje: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych usługą oraz możliwości jej uzyskania można znaleźć w Warunkach.

Okres: Ważna przez 4 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient otrzyma część zapasową do samodzielnej wymiany.

Dodatkowe informacje: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych usługą oraz możliwości jej uzyskania można znaleźć w Warunkach.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Dodatkowe informacje: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych usługą oraz możliwości jej uzyskania można znaleźć w Warunkach.

Okres: Ważna przez 4 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części). W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Dodatkowe informacje: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych usługą oraz możliwości jej uzyskania można znaleźć w Warunkach.

Okres: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Funkcje: Usługa naprawy na miejscu z czasem reakcji w następnym dniu roboczym (zależnie od godzin granicznych przyjmowania zgłoszeń oraz dostępności części) wraz z zachowaniem wadliwego dysku oraz dostępem do portalu Toshiba Business Support Portal. W przypadku prostej naprawy klient może zdecydować, czy firma Toshiba ma mu wysłać część zapasową do samodzielnej wymiany, czy oddelegować certyfikowanego specjalistę do wskazanej lokalizacji.

Dodatkowe informacje: Dodatkowe informacje na temat krajów objętych usługą oraz możliwości jej uzyskania można znaleźć w Warunkach.

Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą