* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Gwarancja standardowa

Wszystkie produkty marki Toshiba są sprzedawane razem z bezpłatną roczną gwarancją standardową ważną od dnia zakupu. Firma Toshiba gwarantuje, że każdy jej produkt jest wolny od wadliwych elementów sprzętowych i/lub wad wykonania. Ograniczona gwarancja firmy Toshiba obejmuje serwis gwarancyjny po dostarczeniu lub wysłaniu produktu do punktu serwisowego, a w niektórych krajach — serwis gwarancyjny z odbiorem i zwrotem. Najnowsze warunki gwarancji standardowej dotyczącej poszczególnych produktów można znaleźć poniżej.



 
  • Rejestracja gwarancji ułatwia firmie Toshiba szybsze świadczenie usług.
  • Rejestracja umożliwia korzystanie z aktualizacji dotyczących nowych produktów, ofert specjalnych i aktualizacji sterowników, pozwalając wykorzystać w pełni posiadany produkt firmy Toshiba.
  • Przeprowadzenie rejestracji umożliwia korzystanie z usług od dnia zakupu produktu firmy Toshiba.
  • W przypadku niektórych laptopów firmy Toshiba rejestracja powoduje bezpłatne przedłużenie gwarancji.
Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą