Nadszedł czas zmian

Dynabook Inc. 1 października 2018 roku nastąpiła dekonsolidacja firmy noszącej wówczas nazwę Toshiba Client Solutions Co., Ltd. i jej spółek zależnych z Toshiba Group. 

Dowiedz się więcej
* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa Swap

Potrzebujesz pomocy z produktem marki Toshiba/dynabook, bez którego nie możesz pracować?
Błyskawicznie wyślemy Ci zamiennik.

Gdy na co dzień w dużym stopniu polegasz na systemie marki Toshiba/dynabook, jego przestój może poważnie zakłócić funkcjonowanie Twojej firmy. Aby Ci zapewnić szybki powrót do sprawnej pracy, firma Toshiba/dynabook oferuje usługę Swap Next Business Day, dzięki której otrzymasz urządzenie zastępcze zaraz po zgłoszeniu
usterki. Usługa obejmuje zarówno urządzenie, jak i transport
— jest więc równie ekonomiczna jak szybka. Dzięki temu będziesz
pracować zgodnie z planem, oszczędzając cenny czas i pieniądze.

Dlaczego warto wykupić usługę Swap Service?

  • Możesz spokojnie skupić się na pracy, a my wyślemy produkt zastępczy (zazwyczaj dostarczany w następnym dniu roboczym*, jeśli problem zostanie zgłoszony do godziny 15.00 czasu lokalnego).
  • Usługa obejmuje koszty urządzenia i transportu zapewnianego przez firmę Toshiba/dynabook, co gwarantuje brak dodatkowych wydatków.
  • Uszkodzone urządzenie można nam łatwo zwrócić — już po uzyskaniu urządzenia zastępczego.

*Dostawa w następnym dniu roboczym jest realizowana tylko w krajach Unii Europejskiej i zależy od dostępności produktów, warunków transportu i procedur odprawy celnej.

Usługa Swap

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba/dynabook

Opis usługi: Usługa wymiany w następnym dniu roboczym Swap Next Business Day gwarantuje błyskawiczne uzyskanie zastępczego urządzenia Toshiba dynaEdge Mobile Mini PC w razie jego usterki. Jeśli zgłosisz usterkę urządzenia do godziny 15.00, nowe lub zregenerowane urządzenie otrzymasz w następnym dniu roboczym. Ponadto usługa ta powoduje przedłużenie gwarancji standardowej.

Funkcje:

  • •  Odbiór i zwrot produktu w razie jego usterki
  • • Dostawa w następnym dniu roboczym w krajach UE
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne urządzenie zastępcze marki Toshiba/dynabook i pokrycie kosztów transportu

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba/dynabook

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba/dynabook

Opis usługi: Usługa wymiany w następnym dniu roboczym Swap Next Business Day gwarantuje błyskawiczne uzyskanie zastępczego urządzenia Toshiba dynaEdge Viewer w razie jego usterki. Jeśli zgłosisz usterkę urządzenia do godziny 15.00, nowe lub zregenerowane urządzenie otrzymasz w następnym dniu roboczym. Ponadto usługa ta powoduje przedłużenie gwarancji standardowej.

Funkcje:

  • •  Odbiór i zwrot produktu w razie jego usterki
  • • Dostawa w następnym dniu roboczym w krajach UE
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne urządzenie zastępcze marki Toshiba/dynabook i pokrycie kosztów transportu

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba/dynabook

Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą