* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Usługa Swap

Potrzebujesz pomocy z produktem marki Toshiba, bez którego nie możesz pracować?
Błyskawicznie wyślemy Ci zamiennik.

Gdy na co dzień w dużym stopniu polegasz na systemie marki Toshiba, jego przestój może poważnie zakłócić funkcjonowanie Twojej firmy. Aby Ci zapewnić szybki powrót do sprawnej pracy, firma Toshiba oferuje usługę Swap Next Business Day, dzięki której otrzymasz urządzenie zastępcze zaraz po zgłoszeniu
usterki. Usługa obejmuje zarówno urządzenie, jak i transport
— jest więc równie ekonomiczna jak szybka. Dzięki temu będziesz
pracować zgodnie z planem, oszczędzając cenny czas i pieniądze.

Dlaczego warto wykupić usługę Toshiba Swap Service?

  • Możesz spokojnie skupić się na pracy, a my wyślemy produkt zastępczy (zazwyczaj dostarczany w następnym dniu roboczym*, jeśli problem zostanie zgłoszony do godziny 15.00 czasu lokalnego).
  • Usługa obejmuje koszty urządzenia i transportu zapewnianego przez firmę Toshiba, co gwarantuje brak dodatkowych wydatków.
  • Uszkodzone urządzenie można nam łatwo zwrócić — już po uzyskaniu urządzenia zastępczego.

*Dostawa w następnym dniu roboczym jest realizowana tylko w krajach Unii Europejskiej i zależy od dostępności produktów, warunków transportu i procedur odprawy celnej.

Usługa Swap

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: Usługa wymiany w następnym dniu roboczym Swap Next Business Day gwarantuje błyskawiczne uzyskanie zastępczego urządzenia Toshiba dynaEdge Mobile Mini PC w razie jego usterki. Jeśli zgłosisz usterkę urządzenia do godziny 15.00, nowe lub zregenerowane urządzenie otrzymasz w następnym dniu roboczym. Ponadto usługa ta powoduje przedłużenie gwarancji standardowej.

Funkcje:

  • •  Odbiór i zwrot produktu w razie jego usterki
  • • Dostawa w następnym dniu roboczym w krajach UE
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne urządzenie zastępcze marki Toshiba i pokrycie kosztów transportu

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Czas trwania: Ważna przez 3 lata od dnia zakupu produktu firmy Toshiba

Opis usługi: Usługa wymiany w następnym dniu roboczym Swap Next Business Day gwarantuje błyskawiczne uzyskanie zastępczego urządzenia Toshiba dynaEdge Viewer w razie jego usterki. Jeśli zgłosisz usterkę urządzenia do godziny 15.00, nowe lub zregenerowane urządzenie otrzymasz w następnym dniu roboczym. Ponadto usługa ta powoduje przedłużenie gwarancji standardowej.

Funkcje:

  • •  Odbiór i zwrot produktu w razie jego usterki
  • • Dostawa w następnym dniu roboczym w krajach UE
  • •  Przedłużenie gwarancji
  • •  Oryginalne urządzenie zastępcze marki Toshiba i pokrycie kosztów transportu

Okres zakupu: Usługę można kupić w ciągu 90 dni od otrzymania produktu firmy Toshiba

Zarejestruj teraz
Rejestracja produktu lub usługi pozwala firmie
Toshiba przyspieszyć świadczenie usług.
Zarejestruj teraz
Znajdź serwis
Aby uzyskać usługę, należy skontaktować się
z lokalnym autoryzowanym serwisem.
Znajdź usługodawcą